reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Hudák

Pavol Hudák

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  cestovanieSúkromnéNezaradenéNázory, politika

reklama

Súkromné

Som rád, že som žiakom cirkevnej školy

Pavol Hudák

Som rád, že som žiakom cirkevnej školy

Skončili prázdniny a my študenti sme opäť museli nastúpiť do školy. Ja samozrejme tiež a hoci sa po prázdninách rozbieha ťažko, tak si uvedomujem že som tretiak a polovicu štúdia na gymku už mám za sebou. Ja som študentom cirkevného gymnázia v Prešove a až teraz si uvedomujem, čo všetko mi moja škola dáva.

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 372x
  • 12
Niečo o mne

Pavol Hudák

Niečo o mne

Toto je môj prvý pr=ispevok do blogu, v ktorom sa chcem predstaviť. Volám sa Pavol Hudák, som študent gymnázia a na blogoch chcem písať o veciach a problémoch, ktoré sú aktuálne, ďalej o športe, politike, ktorá ma zaujíma od detstva.

  • 9. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 030x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu